A Postakürt Alapítvány pályázatot hirdet a 2019. június 22-én sorra kerülő Postás juniális rendezvényen történő részvételhez kapcsolódó busz bérlés költségeinek részbeni finanszírozására.
Pályázati feltételek:
Támogatásban azok részesülhetnek,
-
a busz bérlését és a csoport/közösség utazásátás önállóan szervezik
-
akik a busz bérléséhez kapcsolódóan személyenként minimum 1000 Ft/fő önrész megfizetését vállalják.
-
A csoportos utazáson csak postai munkavállalók és hozzátartozóik vehetnek részt.
A pályázat elbírásánál előnyt élveznek azok a pályázók, a akiknél az utazók legalább 25%-a postás munkavállaló.
Feltétel továbbá, hogy a busz befogadóképessége minimum 12 személyes legyen.
A támogatás mértéke:
A pályázatra fordítható keretösszeg: 600.000 Ft
A pályázatnak tartalmaznia kell:
-
olvashatóan és hiánytalanul kitöltött, eredeti, aláírt Pályázati adatlapot,
-
a busz bérléséhez kapcsolódó árajánlatot,
-
utólag beküldendő - a busz igénybevételét követően - a „Postakürt Alapítvány” nevére kiállított számla, valamint
-
utólag az utasok listája, a postás munkatársak nevének kiemelésével
A pályázat benyújtásának módja:
A pályázatot egy eredeti példányban, postai úton kell beküldeni a következő címre:
Postakürt Alapítvány, 1068 Budapest, Benczúr u. 27.
A kérelem személyesen is benyújtható fenti címen, az Alapítvány székhelyén.
Ügyfélfogadási idő: hétfőtől-péntekig 09.00-14.00 óráig.
A pályázati adatlap letölthető a honlapról, kattintson ide!
A pályázat beérkezésének határideje: 2019. május 27.
(számla a juniálist követően, 1 héten belül)
Pályázatok elbírálásának szempontjai:
Az együtt utazók száma, ebből a postások aránya, a teljes költséghez viszonyított önköltség aránya, a pályázatok beérkezésének sorrendje.
Bírálati határidő: 2019. május 31.
A Postakürt Alapítvány az elbírálásról a pályázókat írásban értesíti. A nyerteseknek tájékoztatást ad a további teendőkről és a busz bérléséhez kapcsolódó elszámolásról.
Figyelem!
A buszbérlés költsége 2 részletben kerül kiegyenlítésre,
-
a felajánlott önrész megfizetését a buszt bérbe adó vállalkozó részére a busz bérlését vállaló postai munkavállaló intézi,
-
a Segélyezési Bizottság által elfogadott - fennmaradó részt - a Postakürt Alapítvány nevére kiállított számla beérkezését követően utalja az alapítvány.
A pályázattal kapcsolatban további információ kérhető a Postakürt Alapítvány munkatársától az alábbi elérhetőségeken: Dér Mária telefon: 06-30-771-9446,
munkanapokon 09.00 órától 14.00 óráig; e-mail: der.maria@pkalapitvany.hu