top of page

Kedves Munkatársak!

 

2023. évben is lesz Országos Postás Sárkányhajó Verseny!

A közel két évtizedes hagyománnyal rendelkező – az elmúlt években jól bevált helyszínen megrendezésre kerülő – programra postás munkavállalók csapatainak jelentkezését várjuk.

 

Idén is 25 csapat indítását tervezzük. Egy csapat (versenyzők és szurkolók együttesen) maximális létszáma 50 fő (30 fő versenyző és 20 fő vendég). Minden hajóban legalább 5 női versenyző kell, hogy induljon.

 

Helyszín:         Rukkel-tó

Pontos cím:     2336 Dunavarsány Rukkel-tó 1.

(Budapesttől délre a Taksony–Bugyi közötti út 6-os kilométerénél található bányató)

Időpont:          2023. szeptember 09. (szombat) 07.30-17.00

 

A verseny lebonyolításához szükséges eszközöket és feltételeket (helyszín, hajók, kormányosok, zsűri, orvosi ügyelet stb.) a Postakürt Alapítvány biztosítja.

 

Jelentkezni kizárólag csapatoknak lehet, egyéni jelentkezéseket nem tudunk elfogadni!

A versenyre a jelentkezési lapokat csapatonként összegyűjtve a megadott e-mail címre vagy postai levelezési címre várjuk elektronikusan: santa.ildiko@benczurhaz.hu vagy postai úton: 1068 Budapest, Benczúr utca 27.

 

A csapatok kialakításához az Üzemi Tanács munkatársai több éves szervezési tapasztalatukkal tudnak közreműködő segítséget nyújtani! A jelentkezők közül a csapatkapitány megjelölése szükséges, akinek feladata a csapatszintű egyeztetés, a csapattagok jelentkezési lapjainak összegyűjtése és azok megküldésével a csapat jelentkezésének koordinálása.

 

A jelentkezések elfogadásáról a szervezők a jelentkezések lezárása utáni napokban tájékoztatják a csapatkapitányokat.

A csapat létszáma futamonként 18 fő (+2 tartalékos) evezős, plusz 1 fő dobos. A csapatokban versenyzőként kizárólag postai munkavállalók indulhatnak, a hozzátartozók szurkolóként, vendégként vehetnek részt a programon. A szükséges öltözetről mindenkinek magának kell gondoskodnia. Csapatpólókat a szervezők biztosítják. A versenyen mindenki a saját felelősségére vehet részt, a biztonságos úszni tudás feltétel!

 

A versenyből az alkoholos és egyéb tudatmódosító szer befolyásoltság alatt álló személy biztonsági okokból kizárásra kerül!

A csapatelosztás a versenyre történő utazás megszervezésének optimalizálása érdekében, a munkavégzés helye alapján, a vármegyei és budapesti munkavállalói létszám arányában történjen. Az alacsonyabb munkavállalói létszámmal rendelkező megyék összeállhatnak másik megyével, hogy kitöltsék a csapatlétszám keretét. A megyei csapatok összeállításában, a csapatkapitány támogatásában és a csapat jelentkezésének koordinációjában az Üzemi Tanács nyújt segítséget.

Amennyiben több csapat jelentkezik, a szervezők figyelembe veszik a területi jelentkezéseket.

A 25. csapat – a sokéves hagyományt megtartva – minden évben a menedzsment csapata.

 

Egyéb fontos tudnivalók és feladatok

 

A verseny szervezője az alábbiakat biztosítja a résztvevők számára térítésmentesen:

  • a versenyzők és a csapatot kísérő szurkolók (csapatonként összesen 50 fő) részére hidegcsomagban ebéd és innivaló,

  • a versenyzők számára csapatonként 30 db egységpóló

  • közös buszos utazás esetén a busz bérleti költségének térítése

 

Az utazás szervezése, szállítási vállalkozó megkeresése és árajánlat kérése a versenyzési jogot elnyert csapatoknál a csapatkapitány feladata lesz. A szállítási vállalkozó konkrét árajánlatát a csapatkapitány megküldi a santa.ildiko@benczurhaz.hu e-mail címre, a további ügyintézés végett. Megállapodni a busztársasággal csak előlegfizetési kötelezettség nélkül lehet, a szállítás napján a szolgáltató 8 napos átutalásos számlát ad át a csapatkapitány részére, melyet továbbküld Sánta Ildikó szervező részére.

 

A pólók darabszámát és az igényelt méreteket, az ételek összeállítását az e célra összeállított és a felhíváshoz csatolt formanyomtatvány kitöltésével és megküldésével jelzi a csapatkapitány a szervezőnek a jelentkezéskor. 

 

Kérjük azon vezetőket, akiknél az irányításuk alá tartozó területen nem megoldott a közvetlen hálózati elérhetőség, hogy munkatársaikat a részvételi lehetőségről időben tájékoztatni szíveskedjenek.

_ZOA1942.jpg
bottom of page