
Kedves Munkatársak!
2025. évben is lesz Országos Postás Sárkányhajó Verseny!
A több mint két évtizedes hagyománnyal rendelkező – az elmúlt években jól bevált helyszínen megrendezésre kerülő – programra postás munkavállalók csapatainak jelentkezését várjuk.
25 csapat indítását tervezzük. Egy csapat (versenyzők és szurkolók együttesen) maximális létszáma 50 fő (30 fő versenyző és 20 fő vendég). Minden hajóban legalább 6 női versenyző kell, hogy induljon.
Helyszín: Rukkel-tó
Pontos cím: 2336 Dunavarsány Rukkel-tó 1.
(Budapesttől délre a Taksony–Bugyi közötti út 6-os kilométerénél található bányató)
Időpont: 2025. szeptember 6. (szombat) 07.30-17.00
A verseny lebonyolításához szükséges eszközöket és feltételeket (helyszín, hajók, kormányosok, zsűri, orvosi ügyelet stb.) a Postakürt Alapítvány biztosítja.
Jelentkezni kizárólag csapatoknak lehet, egyéni jelentkezéseket nem tudunk elfogadni!
A versenyre a jelentkezési lapokat csapatonként összegyűjtve a megadott e-mail címre vagy postai levelezési címre várjuk.
elektronikusan: santa.ildiko@benczurhaz.hu
vagy
postai úton: 1068 Budapest, Benczúr utca 27.
Jelentkezési határidő: Július 28.
A csapatok kialakításához az Üzemi Tanács munkatársai több éves szervezési tapasztalatukkal tudnak közreműködő segítséget nyújtani! A jelentkezők közül a csapatkapitány megjelölése szükséges, akinek feladata a csapatszintű egyeztetés, a csapattagok jelentkezési lapjainak összegyűjtése és azok megküldésével a csapat jelentkezésének koordinálása, a versenyzési rend betartatása)
A jelentkezések elfogadásáról a szervezők a jelentkezések lezárása utáni napokban tájékoztatják a csapatkapitányokat.
A csapat létszáma futamonként 18 fő (+2 tartalékos) evezős, plusz 1 fő dobos. A csapatokban versenyzőként kizárólag postai munkavállalók indulhatnak, a hozzátartozók szurkolóként, vendégként vehetnek részt a programon. A teljes Versenyszabályzatot a letölthető dokumentumok között olvashatjátok! A szükséges öltözetről mindenkinek magának kell gondoskodnia. Csapatpólókat a szervezők biztosítják. A versenyen mindenki a saját felelősségére vehet részt, a biztonságos úszni tudás feltétel!
A versenyből az alkoholos és egyéb tudatmódosító szer befolyásoltság alatt álló személy biztonsági okokból kizárásra kerül!
A csapatelosztás a versenyre történő utazás megszervezésének optimalizálása érdekében, a munkavégzés helye alapján, a vármegyei és budapesti munkavállalói létszám arányában történjen. Az alacsonyabb munkavállalói létszámmal rendelkező megyék összeállhatnak másik megyével, hogy kitöltsék a csapatlétszám keretét. A megyei csapatok összeállításában, a csapatkapitány támogatásában és a csapat jelentkezésének koordinációjában az Üzemi Tanács nyújt segítséget.
Amennyiben több csapat jelentkezik, a szervezők figyelembe veszik a területi jelentkezéseket.
Egyéb fontos tudnivalók és feladatok
A verseny szervezője az alábbiakat biztosítja a résztvevők számára térítésmentesen:
-
a versenyzők és a csapatot kísérő szurkolók (csapatonként összesen 50 fő) részére ebéd és innivaló,
-
a versenyzők számára csapatonként 30 db egységpóló
-
közös buszos utazás esetén a busz bérleti költségének térítése
Az utazás szervezése, szállítási vállalkozó megkeresése és árajánlat kérése a versenyzési jogot elnyert csapatoknál a csapatkapitány feladata lesz. A szállítási vállalkozó konkrét árajánlatát a csapatkapitány megküldi a santa.ildiko@benczurhaz.hu e-mail címre, a további ügyintézés végett. Megállapodni a busztársasággal csak előlegfizetési kötelezettség nélkül lehet, a szállítás napján a szolgáltató 8 napos átutalásos számlát ad át a csapatkapitány részére, melyet továbbküld Sánta Ildikó szervező részére.
A pólók darabszámát és az igényelt méreteket, az ételek összeállítását az e célra összeállított és a felhíváshoz csatolt formanyomtatvány kitöltésével és megküldésével jelzi a csapatkapitány a szervezőnek a jelentkezéskor.
Kérjük azon vezetőket, akiknél az irányításuk alá tartozó területen nem megoldott a közvetlen hálózati elérhetőség, hogy munkatársaikat a részvételi lehetőségről időben tájékoztatni szíveskedjenek.