top of page

1. A kitöltött megrendelőlapot kérjük, hogy legkésőbb a szertartás előtt 3 héttel az alábbi címre szíveskedjék elküldeni:

Benczúr Palota, Gazdasági iroda

Sápszky Dóra

1068 Budapest

Benczúr utca 27.

 

2. A megrendelés a visszaigazoló díjbekérőn szereplő összeg megfizetésével jön létre.

A szolgáltatások díját átutalással kérjük rendezni legkésőbb a szertartás előtt egy héttel:

Név: Postakürt Alapítvány

Bankszámlaszám: FHB 18203332-06020901-40010012

 

Kérjük, hogy a közleményben feltétlenül tüntesse fel a visszaigazolásban megadott megrendelésszámot!

Szolgáltatásaink megrendelésének menete

 

Amennyiben házasságkötéséhez kapcsolódó, kiegészítő szolgáltatást szeretne rendelni (zenelejátszás, pezsgős köszöntés, homok-/gyertya- ceremónia, gyűrűpárna), azt az alább letölthető – illetve az Önkormányzatnál kézhez kapott – megrendelőlap segítségével teheti meg:

Terembejárás

A szertartás helyszíne előzetes bejelentkezéssel hétfőnként 8-12 óra között tekinthető meg. Ettől eltérő időpontban a terem foglaltságának függvényében van lehetőség terembejárásra. Bejelentkezés, időpont egyeztetés:

Karkó Zoltán

karko.zoltan@pkalapitvany.hu

+36 30 387 8014 (munkaidőben 9-15 óra között hívható)

Mintadarabok megtekintése

A homok- és gyertyaceremóniák választható kellékei, valamint a gyűrűpárnák kiválaszthatók a honlapon szereplő képek alapján, a terembejárás alkalmával megtekinthetők hétfőn 9-15 óra között. Ettől eltérő időpontban időpont egyeztetéssel, munkaidőben van lehetőség a személyes megtekintésre. Bejelentkezés, időpont egyeztetés:         

Timák Ildikó

timak.ildiko@pkalapitvany.hu

+36 30 986 2903 (munkaidőben 9-15 óra között hívható)

bottom of page