1. A kitöltött megrendelőlapot kérjük, hogy legkésőbb a szertartás előtt 3 héttel az alábbi címre szíveskedjék elküldeni:
-
elektronikusan: sapszky.dora@pkalapitvany.hu
-
személyesen 9-15 óra között, vagy
-
levélben:
Benczúr Palota, Gazdasági iroda
Sápszky Dóra
1068 Budapest
Benczúr utca 27.
2. A megrendelés a visszaigazoló díjbekérőn szereplő összeg megfizetésével jön létre.
A szolgáltatások díját átutalással kérjük rendezni legkésőbb a szertartás előtt egy héttel:
Név: Postakürt Alapítvány
Bankszámlaszám: FHB 18203332-06020901-40010012
Kérjük, hogy a közleményben feltétlenül tüntesse fel a visszaigazolásban megadott megrendelésszámot!
Szolgáltatásaink megrendelésének menete
Amennyiben házasságkötéséhez kapcsolódó, kiegészítő szolgáltatást szeretne rendelni (zenelejátszás, pezsgős köszöntés, homok-/gyertya- ceremónia, gyűrűpárna), azt az alább letölthető – illetve az Önkormányzatnál kézhez kapott – megrendelőlap segítségével teheti meg:
Terembejárás
A szertartás helyszíne előzetes bejelentkezéssel hétfőnként 8-12 óra között tekinthető meg. Ettől eltérő időpontban a terem foglaltságának függvényében van lehetőség terembejárásra. Bejelentkezés, időpont egyeztetés:
Karkó Zoltán
+36 30 387 8014 (munkaidőben 9-15 óra között hívható)
Mintadarabok megtekintése
A homok- és gyertyaceremóniák választható kellékei, valamint a gyűrűpárnák kiválaszthatók a honlapon szereplő képek alapján, a terembejárás alkalmával megtekinthetők hétfőn 9-15 óra között. Ettől eltérő időpontban időpont egyeztetéssel, munkaidőben van lehetőség a személyes megtekintésre. Bejelentkezés, időpont egyeztetés:
Timák Ildikó
+36 30 986 2903 (munkaidőben 9-15 óra között hívható)