top of page

Kedves Munkatársak!

 

2022. évben is megrendezzük az Országos Postás Sárkányhajó Versenyt! A közel két évtizedes hagyománnyal rendelkező – az elmúlt években jól bevált helyszínen megrendezésre kerülő – programra postás munkavállalók jelentkezését várjuk.

 

Idén is 25 csapat indítását tervezzük. Egy csapat (versenyzők és szurkolók együttesen) maximális létszáma 50 fő (30 fő versenyző és 20 fő vendég). A csapatokban legalább 7 női versenyző részvétele ajánlott.

 

Helyszín:         Rukkel-tó


Pontos cím:     2336 Dunavarsány Rukkel-tó 1.

(Budapesttől délre a Taksony–Bugyi közötti út 6-os kilométerénél található bányató)

 

Időpont:          2022. szeptember 17. (szombat) 07.30-17.00

 

A verseny lebonyolításához szükséges eszközöket és feltételeket (helyszín, hajók, kormányosok, zsűri, orvosi ügyelet, stb.) a Postakürt Alapítvány biztosítja.

 

Jelentkezés, csapatok kialakítása:

 

A versenyre jelentkezni egyéni jelentkezési lapok kitöltésével, csapatonkénti összegyűjtésével, amelyet a megadott e-mail címre vagy postai levelezési címre kell elküldeni. A részvételhez kapcsolódó egyéb dokumentumok megtalálhatóak a Postakürt Alapítvány honlapján. 

Jelentkezési lap

Jelentkezési lap melléklet

 

A csapatok kialakításához az Üzemi Tanács területi munkatársai nyújtanak közreműködő segítséget, a jelentkezők közül csapatkapitány megjelölése szükséges, akinek feladata a csapatszintű egyeztetés, az egyéni jelentkezési lapok összegyűjtése és azok megküldésével a csapat jelentkezésének koordinálása.

 

A JELENTKEZÉSEKET 2022. július 22. 12.00 ÓRÁIG várjuk,

 

elektronikusan a: santa.ildiko@benczurhaz.hu,

vagy

postai úton a: 1068 Budapest, Benczúr utca 27 címen.

 

A jelentkezések elfogadásáról a szervezők legkésőbb július 27-ig tájékoztatják a csapatkapitányokat.

 

A verseny szabályai:

 

A versenytáv: 200 méter.

A versenyzés futamokban történik, az első öt futamban egyszerre öt csapat indul sorsolással.

Az első öt futamban elért időbeli eredmények alapján folytatódik a verseny, ahol a csapatok az időeredmények alapján vívnak ötösével mezőnydöntőket. A verseny 1-2-3. helyezettjei az első öt futam 5 legjobb idejét elérő csapat közül kerül ki a DÖNTŐben.

 

A csapat létszáma futamonként 18 fő (+2 tartalékos) evezős plusz 1 fő dobos.  A csapatokban versenyzőként kizárólag postai munkavállalók indulhatnak, a hozzátartozók szurkolóként, vendégként vehetnek részt a programon.

A szükséges öltözetről mindenkinek magának kell gondoskodnia. A versenyen mindenki a saját felelősségére vehet részt, a biztonságos úszni tudás feltétel!

 

A versenyből az alkoholos befolyásoltság alatt álló személy biztonsági okokból kizárásra kerül!

 

A 25 csapat elosztása:

 

A csapatelosztás az idei évben is – a versenyre történő utazás megszervezésének optimalizálása érdekében – a munkavégzés helye alapján, a megyei és budapesti munkavállalói létszám arányában történt. Az alacsonyabb munkavállalói létszámmal rendelkező megyéket összevontuk. Az adott megyei telephelyeken foglalkoztatott, de nem a területi igazgatóság létszámába tartozó munkavállalók is a területi igazgatóság munkavállalóival kerülnek közös csapatba. A megyei csapatok (22 csapat) összeállításában, a csapatkapitány támogatásában és a csapat jelentkezésének koordinációjában az Üzemi Tanács több éves szervezési tapasztalatával nyújt segítséget.

Azok a funkcionális szervezeti egységek, akik megfelelő létszámú csapatot össze tudnak állítani, önállóan pályázhatnak, a jelentkezők közül a szervezők sorsolással döntik el, melyik csapat indulhat a versenyen (2 csapat). A 25. csapat – a sokéves hagyományt megtartva – minden évben a menedzsment csapata.

 

Fentiek alapján a csapatelosztás az alábbiak szerint alakul:

 

  • Győr-Moson-Sopron megye

    • 1 csapat

  • Zala és Vas megye

    • 1 csapat

  • Veszprém és Komárom-Esztergom megye

    • 1 csapat

  • Baranya megye

    • 1 csapat

  • Somogy megye

    • 1 csapat

  • Fejér és Tolna megye

    • 1 csapat

  • Borsod-Abaúj-Zemplén megye

    • 1 csapat

  • Heves és Nógrád megye

    • 1 csapat

  • Szabolcs-Szatmár-Bereg megye

    • 1 csapat

  • Hajdú-Bihar megye

    • 1 csapat

  • Jász-Nagykun-Szolnok megye

    • 1 csapat

  • Bács-Kiskun, Csongrád és Békés megye

    • 2 csapat

  • Pest megye

    • 4 csapat

  • Budapest

    • 5 csapat

  • Menedzsment

    • 1 csapat

  • önállóan pályázó szervezeti egységek

    • 2 csapat

 

Egyéb fontos tudnivalók és feladatok

 

A verseny szervezője az alábbiakat biztosítja a résztvevők számára térítésmentesen:

  • a versenyzők és a csapatot kísérő szurkolók (csapatonként összesen 50 fő) részére hidegcsomagban ebéd és mellé az innivaló,

  • a versenyzők számára csapatonként 30 db egységpóló biztosítása.

  • közös buszos utazás esetén a busz bérleti költség megfizetése

 

Az utazás szervezése, szállítási vállalkozó megkeresése és árajánlat kérése a versenyzési jogot elnyert csapatoknál a csapatkapitány feladata lesz. A szállítási vállalkozó konkrét árajánlatát a csapatkapitány megküldi a santa.ildiko@benczurhaz.hu e-mail címre, a további ügyintézés végett. Megállapodni a busztársasággal csak előlegfizetési kötelezettség nélkül lehet, a szállítás napján a szolgáltató 8 napos átutalásos számlát ad át a csapatkapitány részére, melyet a helyszínen továbbad Sánta Ildikó szervező részére.

 

A pólók darabszámát és az igényelt méreteket, az ételek összeállítását az e célra összeállított és a felhíváshoz csatolt formanyomtatvány kitöltésével és megküldésével jelzi a csapatkapitány a szervezőnek a jelentkezéskor. 

 

Kérjük azon vezetőket, akiknél az irányításuk alá tartozó területen nem megoldott a közvetlen hálózati elérhetőség, hogy munkatársaikat a részvételi lehetőségről időben tájékoztatni szíveskedjenek.

 

Minden érdeklődőt szeretettel várunk!

 

Szervezők

bottom of page