Kedves Munkatársak!
2022. évben is megrendezzük az Országos Postás Sárkányhajó Versenyt! A közel két évtizedes hagyománnyal rendelkező – az elmúlt években jól bevált helyszínen megrendezésre kerülő – programra postás munkavállalók jelentkezését várjuk.
Idén is 25 csapat indítását tervezzük. Egy csapat (versenyzők és szurkolók együttesen) maximális létszáma 50 fő (30 fő versenyző és 20 fő vendég). A csapatokban legalább 7 női versenyző részvétele ajánlott.
Helyszín: Rukkel-tó
Pontos cím: 2336 Dunavarsány Rukkel-tó 1.
(Budapesttől délre a Taksony–Bugyi közötti út 6-os kilométerénél található bányató)
Időpont: 2022. szeptember 17. (szombat) 07.30-17.00
A verseny lebonyolításához szükséges eszközöket és feltételeket (helyszín, hajók, kormányosok, zsűri, orvosi ügyelet, stb.) a Postakürt Alapítvány biztosítja.
Jelentkezés, csapatok kialakítása:
A versenyre jelentkezni egyéni jelentkezési lapok kitöltésével, csapatonkénti összegyűjtésével, amelyet a megadott e-mail címre vagy postai levelezési címre kell elküldeni. A részvételhez kapcsolódó egyéb dokumentumok megtalálhatóak a Postakürt Alapítvány honlapján.
A csapatok kialakításához az Üzemi Tanács területi munkatársai nyújtanak közreműködő segítséget, a jelentkezők közül csapatkapitány megjelölése szükséges, akinek feladata a csapatszintű egyeztetés, az egyéni jelentkezési lapok összegyűjtése és azok megküldésével a csapat jelentkezésének koordinálása.
A JELENTKEZÉSEKET 2022. július 22. 12.00 ÓRÁIG várjuk,
elektronikusan a: santa.ildiko@benczurhaz.hu,
vagy
postai úton a: 1068 Budapest, Benczúr utca 27 címen.
A jelentkezések elfogadásáról a szervezők legkésőbb július 27-ig tájékoztatják a csapatkapitányokat.
A verseny szabályai:
A versenytáv: 200 méter.
A versenyzés futamokban történik, az első öt futamban egyszerre öt csapat indul sorsolással.
Az első öt futamban elért időbeli eredmények alapján folytatódik a verseny, ahol a csapatok az időeredmények alapján vívnak ötösével mezőnydöntőket. A verseny 1-2-3. helyezettjei az első öt futam 5 legjobb idejét elérő csapat közül kerül ki a DÖNTŐben.
A csapat létszáma futamonként 18 fő (+2 tartalékos) evezős plusz 1 fő dobos. A csapatokban versenyzőként kizárólag postai munkavállalók indulhatnak, a hozzátartozók szurkolóként, vendégként vehetnek részt a programon.
A szükséges öltözetről mindenkinek magának kell gondoskodnia. A versenyen mindenki a saját felelősségére vehet részt, a biztonságos úszni tudás feltétel!
A versenyből az alkoholos befolyásoltság alatt álló személy biztonsági okokból kizárásra kerül!
A 25 csapat elosztása:
A csapatelosztás az idei évben is – a versenyre történő utazás megszervezésének optimalizálása érdekében – a munkavégzés helye alapján, a megyei és budapesti munkavállalói létszám arányában történt. Az alacsonyabb munkavállalói létszámmal rendelkező megyéket összevontuk. Az adott megyei telephelyeken foglalkoztatott, de nem a területi igazgatóság létszámába tartozó munkavállalók is a területi igazgatóság munkavállalóival kerülnek közös csapatba. A megyei csapatok (22 csapat) összeállításában, a csapatkapitány támogatásában és a csapat jelentkezésének koordinációjában az Üzemi Tanács több éves szervezési tapasztalatával nyújt segítséget.
Azok a funkcionális szervezeti egységek, akik megfelelő létszámú csapatot össze tudnak állítani, önállóan pályázhatnak, a jelentkezők közül a szervezők sorsolással döntik el, melyik csapat indulhat a versenyen (2 csapat). A 25. csapat – a sokéves hagyományt megtartva – minden évben a menedzsment csapata.
Fentiek alapján a csapatelosztás az alábbiak szerint alakul:
-
Győr-Moson-Sopron megye
-
1 csapat
-
-
Zala és Vas megye
-
1 csapat
-
-
Veszprém és Komárom-Esztergom megye
-
1 csapat
-
-
Baranya megye
-
1 csapat
-
-
Somogy megye
-
1 csapat
-
-
Fejér és Tolna megye
-
1 csapat
-
-
Borsod-Abaúj-Zemplén megye
-
1 csapat
-
-
Heves és Nógrád megye
-
1 csapat
-
-
Szabolcs-Szatmár-Bereg megye
-
1 csapat
-
-
Hajdú-Bihar megye
-
1 csapat
-
-
Jász-Nagykun-Szolnok megye
-
1 csapat
-
-
Bács-Kiskun, Csongrád és Békés megye
-
2 csapat
-
-
Pest megye
-
4 csapat
-
-
Budapest
-
5 csapat
-
-
Menedzsment
-
1 csapat
-
-
önállóan pályázó szervezeti egységek
-
2 csapat
-
Egyéb fontos tudnivalók és feladatok
A verseny szervezője az alábbiakat biztosítja a résztvevők számára térítésmentesen:
-
a versenyzők és a csapatot kísérő szurkolók (csapatonként összesen 50 fő) részére hidegcsomagban ebéd és mellé az innivaló,
-
a versenyzők számára csapatonként 30 db egységpóló biztosítása.
-
közös buszos utazás esetén a busz bérleti költség megfizetése
Az utazás szervezése, szállítási vállalkozó megkeresése és árajánlat kérése a versenyzési jogot elnyert csapatoknál a csapatkapitány feladata lesz. A szállítási vállalkozó konkrét árajánlatát a csapatkapitány megküldi a santa.ildiko@benczurhaz.hu e-mail címre, a további ügyintézés végett. Megállapodni a busztársasággal csak előlegfizetési kötelezettség nélkül lehet, a szállítás napján a szolgáltató 8 napos átutalásos számlát ad át a csapatkapitány részére, melyet a helyszínen továbbad Sánta Ildikó szervező részére.
A pólók darabszámát és az igényelt méreteket, az ételek összeállítását az e célra összeállított és a felhíváshoz csatolt formanyomtatvány kitöltésével és megküldésével jelzi a csapatkapitány a szervezőnek a jelentkezéskor.
Kérjük azon vezetőket, akiknél az irányításuk alá tartozó területen nem megoldott a közvetlen hálózati elérhetőség, hogy munkatársaikat a részvételi lehetőségről időben tájékoztatni szíveskedjenek.
Minden érdeklődőt szeretettel várunk!
Szervezők