A Postakürt Alapítvány pályázatot ír ki a nehéz élethelyzetben élő 10 – 18 év közötti iskoláskorú nappali tagozaton tanuló gyermeket nevelő kollégák támogatására. Az Alapítvány 50 db a Magyar Posta Zrt. által adományozott használt laptopot sorsol ki az érvényes pályázatot benyújtó kollégák között.
A pályázat célja:
Az iskoláskorú gyermekeket nevelő családok támogatása.
A pályázat során elnyerhető támogatás:
1 db LENOVO ThinkPad T540p típusú laptop
A pályázat feltételei:
Támogatásban azon postai munkavállaló részesülhet:
-
aki 2023. december 31.-ig legalább 6 hónap folyamatos postai munkaviszonnyal rendelkezik,
-
akinél az egy háztartásban élő személyek egy főre jutó utolsó 6 havi nettó átlagjövedelme nem haladja meg 120.000 Ft/hó összeget,
-
aki 10-18 év közötti (2024. december 31.-ig 18. életévüket betöltő) nappali tagozaton tanuló iskolás gyermeket nevel,
-
aki vállalja, hogy az eszközt az Alapítvány székhelyén, vagy a felsorolt postai telephelyek egyikén átveszi (a nyertes pályázókkal a pontos helyszínt és az időpontot egyeztetjük), az utazásáról saját költségén gondoskodik
-
Budapest
-
Győr
-
Pécs
-
Miskolc
-
Debrecen
-
Szeged
A támogatás igényléséhez szükséges pályázati dokumentumok:
-
a pontosan kitöltött „Pályázati Adatlap”
-
diákigazolvány másolata
Az eszközök átvételének módja:
-
személyes átvétel előre egyeztetett időpontban az adatlapon megjelölt helyszínen
A pályázat benyújtásának határideje és módja:
Beérkezési határidő: 2024. március 1.
A „Pályázati Adatlap”-ot mellékleteivel együtt postai úton vagy személyesen a következő címre kérjük eljuttatni:
Postakürt Alapítvány 1068 Budapest, Benczúr u. 27.
A borítékra kérjük, írják rá: „IT adomány 2024.”
FONTOS: A határidő után érkező kérelmeket sajnos nem tudjuk elfogadni!
A pályázatok elbírálásának szempontja és határideje:
-
a pályázati feltételeknek mindenben megfelelő pályázat elbírálása szociális rászorultság alapján történik
-
a pályázat elbírálásának határideje 2024. március 13.
Pályázónként csak 1 adatlap adható be.
Postás házaspárok NEM adhatnak be külön-külön pályázatot.
Az Alapítvány a támogatás elutasításáról nem küld írásbeli értesítést a pályázónak. A sorsolás sikerességéről a pályázók email útján értesülnek, ezért kérjük, szíveskedjenek az adatlapon az email címet olvashatóan, pontosan kitölteni!
A pályázattal kapcsolatban további információk kérhetők munkanapokon 09.00-14.00 óráig:
Nagy Ágnes
Tel. 0630 771 9446
E-mail: nagy.agnes@pkalapitvany.hu