A karácsonyi ünnepekhez kapcsolódóan a Postakürt Alapítvány az alapító Magyar Posta Zrt-vel közösen kulturális programot szervez a nehéz élethelyzetben lévő postás családok számára.
A színházlátogatás keretében adjuk át a résztvevő gyermekek számára a Magyar Posta munkatársai és vezetői által felajánlott ajándékokat.
A színház címe: Nemzeti Táncszínház – 1024 Budapest, Kis Rókus u. 16-20. (Millenáris)
Az előadások időpontja: 2024. december 1. (vasárnap) délelőtt 11 órai vagy délután 15 órai kezdettel.
Az előadás hossza várhatóan 60 perc.
(A pályázó választása szerint a pályázati adatlapon szükséges jelölni, hogy melyik előadásra pályázik. Budapesti, illetve Budapest 80 km körzetében élő pályázók elsősorban a délutáni előadásra pályázhatnak nagyobb eséllyel, míg a távolabb élők munkatársaink jelentkezését a délelőtti előadásra várjuk)
A támogatott program az alábbiakat foglalja magában:
-
ingyenes színházlátogatás a rászoruló gyermekek számára (egy családból több gyermek is jöhet),
-
ingyenes színházlátogatás a gyermekek kísérője számára (családonként maximum 2 fő),
-
az utazási költséget az alapítvány számlamásolat és „Útiköltség elszámoló adatlap” megküldését követően megtéríti,
-
uzsonnacsomag,
-
a postai vezetők felajánlásaiból gyermekenként 1-1 db 10.000 Ft értékű ajándékutalvány.
Az ajándékutalványok átvételére kizárólag a színházban lesz lehetőség, utánküldése nem áll módunkban.
Azon pályázók között, akik az idei évben nem nyernek lehetőséget a színházi előadásra, az Alapítvány 100 db, könyveket, játékokat, karácsonyi dísztárgyakat tartalmazó ajándékcsomagot sorsol ki. A nyertes pályázókat email útján értesítjük, a csomagokat postai úton juttatjuk el az adatlapon megjelölt munkahelyi címre.
Pályázati feltételek:
A színházlátogatáson azon postai munkavállalók, illetve gyermekeik vehetnek részt, akik esetében:
-
az egy háztartásban élők egy főre jutó nettó havi átlagjövedelme nem haladja meg a 140.000 Ft-ot (jövedelemigazolást nem kérünk)
Támogatható gyermekek korhatára:
-
0 évestől a 14. életévüket 2024. december 31-ig betöltő gyermekek
Figyelem: a 2 éves kor alatti gyermekeket is szívesen látjuk, de részükre külön jegyet, illetve ülőhelyet biztosítani nem tudunk.
A pályázatok elbírálásának szempontjai:
A jelentkezések elbírálása rászorultság, és beérkezési sorrend alapján történik. Az elbírálás során előnyt élveznek azok a jelentkezők, akik az előző évben nem nyertek lehetőséget a színházi előadás megtekintésére.
A pályázat benyújtásának határideje és módja:
Beérkezési határidő: 2024. november 15.
A „Pályázati Adatlap”-ot mellékleteivel együtt postai úton vagy személyesen a következő címre kérjük eljuttatni:
Postakürt Alapítvány 1068 Budapest, Benczúr u. 27.
A borítékra kérjük, írják rá: „Színházi látogatás 2024.”
FONTOS: A határidő után érkező kérelmeket NEM tudjuk elfogadni!
Figyelem!
Kérjük, a jelentkezési lapon feltétlenül tüntessék fel elérhetőségeket – telefonszámot, pontos lakcímet (tartózkodási helyet), email címet - hogy a jelentkezés elfogadásáról értesíteni tudjuk a pályázókat.
A gyermekek és kísérőik utazása:
Az utazás egyénileg történik. A távolsági tömegközlekedéssel (busz, vonat) érkezők utazási költségeit a Postakürt Alapítvány utólag - igény szerint - megtéríti, melynek feltételei:
-
a munkavállaló nevére, vagy a jelentkezési lapon megadott kísérő nevére kiállított számla másolata;
-
a hiánytalanul kitöltött útiköltség igénylő adatlap, (a pályázati kiírás 2. sz. melléklete), és amelyet a Postakürt Alapítvány fenti címére kell megküldeni a számlák másolatával együtt. Adatlapot a rendezvény helyszínén is lehet igényelni (utazási jegyeket nem kérünk!)
Kizárólag távolsági közlekedésről szóló számlákat tudunk elfogadni: a budapesti, illetve vidéki helyi közlekedés menetjegyeit nem tudjuk elszámolni.
Saját gépjármű használat költségeinek finanszírozására csak abban a különösen indokolt esetben kerülhet sor, ha a gyermek betegsége nem teszi lehetővé tömegközlekedés igénybevételét. Ennek tényét igazolni szükséges. Az elszámolás a NAV által közzétett aktuális üzemanyagár, illetve a saját gépjármű hivatali célú használatával kapcsolatos szabályozás alapján történhet.
A jelentkezés elfogadásáról az Alapítvány Kuratóriumának felhatalmazásával a Segélyezési Bizottság dönt.
A nyertes pályázókat, akik részt vehetnek családjukkal a színházi előadáson, a Postakürt Alapítvány 2024. november 22.-ig email-ben tájékoztatja.
A 100 db ajándékcsomag sorsolásának eredményéről 2024. december 4.-ig email-ben értesítjük a szerencséseket. A csomagok várhatóan december 20.-ig kiszállításra kerülnek.
Azon munkatársak, akik jelentkezésük elfogadásáról fenti időpontig nem kapnak értesítést, a programon nem vehetnek részt, ők erről külön tájékoztatást nem kapnak.
A pályázattal kapcsolatban további információ kérhető a Postakürt Alapítvány munkatársától az alábbi elérhetőségeken:
Nagy Ágnes
telefon: 06-30-771-9446
e-mail: nagy.agnes@pkalapitvany.hu