top of page

A karácsonyi ünnepekhez kapcsolódóan a Postakürt Alapítvány az alapító Magyar Posta Zrt-vel közösen kulturális programot szervez a nehéz élethelyzetben lévő postás családok számára.

 

A színházlátogatás keretében adjuk át a résztvevő gyermekek számára a Magyar Posta munkatársai és vezetői által felajánlott ajándékokat.

 

A színház címe: RaM Colosseum – 1133 Budapest, Kárpát u. 23.

Az előadások időpontja: 2025. december 6. (szombat) délelőtt 10:30 órai kezdettel.

 

Az előadás címe: Misi Mókus – családi musical 2 részben

 

Az előadás hossza: várhatóan 90 perc.

 

A támogatott program az alábbiakat foglalja magában:

  • ingyenes színházlátogatás a jogosult gyermekek számára (egy családból több gyermek is jöhet),

  • ingyenes színházlátogatás a gyermekek kísérői számára (családonként maximum két szülő, vagy egy szülő és egy 14 év feletti testvér),

  • igény szerinti utazási költségtérítés az „Útiköltség elszámoló adatlap” a pályázó nevére kiállított számla másolatának megküldését követően megtéríti (azaz utófinanszírozással)

  • uzsonnacsomag,

  • a postai vezetők felajánlásaiból gyermekenként 1-1 db 10.000 Ft értékű Rewin ajándékutalvány, melynek országos felhasználásáról a www.rewin.hu weboldalon lehet tájékozódni. (többek között élelmiszer, ruházat, játék, szórakozás, vendéglátás igénybevételére is felhasználható)

 

Az ajándékutalványok átvételére kizárólag a színházban lesz lehetőség, utánküldése nem áll módunkban.

 

Pályázati feltételek:

A színházlátogatáson azon postai munkavállalók, illetve gyermekeik vehetnek részt, akik esetében:

 

  • az egy háztartásban élők egy főre jutó nettó havi átlagjövedelme nem haladja meg a 150.000 Ft-ot (jövedelemigazolást nem kérünk)

 

Jogosult gyermekek korhatára:

  • 0 évestől a 14. életévüket 2025. december 31-ig betöltő gyermekek

Figyelem: a 2 éves kor alatti gyermekeket is szívesen látjuk, de részükre külön jegyet, illetve ülőhelyet biztosítani nem tudunk.

 

A pályázatok elbírálásának szempontjai:

A jelentkezések elbírálása rászorultság, és beérkezési sorrend alapján történik. Az elbírálás során előnyt élveznek azok a jelentkezők, akik az előző évben nem nyertek lehetőséget a karácsonyváró színházi előadáson való részvételre.

A pályázat benyújtásának határideje és módja:

Beérkezési határidő: 2025. november 17.

 

A „Pályázati Adatlap”-ot mellékleteivel együtt postai úton vagy személyesen a következő címre kérjük eljuttatni:

Postakürt Alapítvány 1068 Budapest, Benczúr u. 27.

A borítékra kérjük, írják rá: „Színházi látogatás 2025”

 

FONTOS: A határidő után érkező kérelmeket NEM tudjuk elfogadni!

 

Figyelem!

Kérjük, a jelentkezési lapon feltétlenül tüntessék fel elérhetőségeket – telefonszámot, pontos lakcímet (tartózkodási helyet), email címet - hogy a jelentkezés elfogadásáról értesíteni tudjuk a pályázókat.

 

A gyermekek és kísérőik utazása:

 

Az utazás egyénileg történik. A távolsági tömegközlekedéssel (busz, vonat) érkezők utazási költségeit a Postakürt Alapítvány utólag - igény szerint - megtéríti, melynek feltételei:

  • a munkavállaló nevére kiállított számla másolata;

  • a hiánytalanul kitöltött útiköltség igénylő adatlap, (a pályázati kiírás 2. sz. melléklete), amelyet a Postakürt Alapítvány fenti címére kell megküldeni a számlák másolatával együtt. Adatlapot a rendezvény helyszínén is lehet igényelni (utazási jegyeket nem kérünk!)

 

Kizárólag távolsági közlekedésről szóló számlákat tudunk elfogadni: a budapesti, illetve vidéki helyi közlekedés menetjegyeit nem tudjuk elszámolni.

 

Saját gépjármű használat költségeinek finanszírozására csak abban a különösen indokolt esetben kerülhet sor, ha a gyermek betegsége nem teszi lehetővé tömegközlekedés igénybevételét. Ennek tényét igazolni szükséges. Az elszámolás a NAV által közzétett aktuális üzemanyagár, illetve a saját gépjármű hivatali célú használatával kapcsolatos szabályozás alapján történhet.

 

A jelentkezés elfogadásáról az Alapítvány Kuratóriumának felhatalmazásával a Segélyezési Bizottság dönt.

A nyertes pályázókat, akik részt vehetnek családjukkal a színházi előadáson, a Postakürt Alapítvány 2025. november 28.-ig email-ben tájékoztatja.

Azon munkatársak, akik jelentkezésük elfogadásáról fenti időpontig nem kapnak értesítést, a programon nem vehetnek részt, ők erről külön tájékoztatást nem kapnak.

 

A pályázattal kapcsolatban további információ kérhető a Postakürt Alapítvány munkatársától az alábbi elérhetőségeken:

 

Nagy Ágnes

telefon: 06-30-771-9446

e-mail: nagy.agnes@pkalapitvany.hu

bottom of page