A Postakürt Alapítvány Kuratóriuma az Alapító Okiratban megfogalmazott céloknak megfelelően a hátrányos helyzetű postai munkavállalók egészségügyi rehabilitációját 2020-ban is támogatni kívánja.

 

A pályázók köre, pályázati feltételek:

Pályázhat az a hátrányos helyzetű postai munkavállaló, akinek folyamatos postai munkaviszonya a pályázat benyújtásakor legalább 6 hónapja fennáll és egészségkárosodása tekintetében

  • rehabilitációja érdekében a pályázati időszak alatt (2020. január 01-től 2020. október 31-ig) szakorvos által vénnyel /beutalóval/ elrendelt, TB által támogatott egészségügyi szolgáltatást vett igénybe az egészségbiztosítóval szerződést kötött intézményben, illetve

  • az orvosi elrendelés alapján elvégzett mozgásszervi rehabilitációs egészségügyi szolgáltatásokról saját nevére kiállított számlával rendelkezik.

 

Az érvényes pályázathoz fenti feltételek egyidejű teljesülése szükséges. Bármelyik feltétel hiánya a pályázat érvényessége szempontjából kizáró oknak minősül. Azonban a jelen pályázaton való részvétel nem zárja ki, hogy a munkavállaló a Postakürt Alapítvány által meghirdetett egyéb lehetőségekre is pályázzon.

 

A támogatás igényléséhez fentieken túl - a hátrányos helyzet igazolásaként -, az alábbi feltételek közül legalább egynek a teljesüléséről az adatlapon kell nyilatkozni:

  • a kérelmező életkora meghaladja az 50. életévet, vagy

  • a kérelmező tényleges életvitelszerű lakóhelye hátrányos helyzetű településen található 105/2015. (IV.23.) Korm. rendelet 2. melléklete tartalmazza), vagy

  • a kérelmező megváltozott munkaképességű munkavállalónak tekintendő a 2011. évi CXCI tv. 22.§.-a alapján, és arról hatósági igazolással rendelkezik, vagy

  • a kérelmező kiskorú gyermekét egyedül neveli, vagy

  • a kérelmező családjában három vagy több gyermeket nevelnek, vagy

  • a kérelmező családjában súlyosan beteg, vagy fogyatékos gyermeket nevelnek, vagy

  • a kérelmezővel egy háztartásban élők egy főre jutó, utolsó 6 havi nettó átlagjövedelme nem éri el a 2020. évi minimálbér összegét (161.000 Ft/hó).

 

A támogatás kizárólag a szakorvos által vényen felírt, kezelő orvos által kiállított kezelőlapon szereplő, a TB által támogatott egészségügyi szolgáltatásokra terjed ki!

 

Igénybe vehető TB által támogatott, rehabilitációs szolgáltatások:

  • iszappakolás

  • súlyfürdő

  • szénsavas fürdő

  • orvosi gyógy-masszázs

  • víz alatti vízsugármasszázs

  • víz alatti csoportos gyógytorna

  • komplex fürdőgyógyászati ellátás

  • gyógyvizes kádfürdő

  • gyógyvizes gyógymedence (ideértve a hévízi tófürdőt is)

  • csoportos gyógytorna

  • egyéni gyógytorna

  • mágnesterápia, rekeszes galván, pakolások

  • Bemer pulzáló mágnes terápia

 

A támogatás egyéb kapcsolódó szolgáltatásra (pl: útiköltség, szállásköltség stb.) nem igényelhető.

 

A támogatás maximális mértéke: 25 000 Ft/ fő (több részletben is!)

Rendelkezésére álló keretösszeg: 3.750.000 Ft.

Pályázati időszak: 2020. január 01-től 2020. október 31-ig

 

A pályázatot egy példányban - postai úton - ajánlott levélben kérjük megküldeni a következő címre:

Postakürt Alapítvány

1068 Budapest, Benczúr u. 27.

 

A pályázatot személyesen is be lehet nyújtani a fenti címen hétfőtől-péntekig 9.00-14.00 óra között.

 

A borítékra kérjük írják rá: „Egészségügyi rehabilitációs pályázat – 2020”.

 

A pályázat részei, a csatolandó (a jogosultságot igazoló) dokumentumok:

  • hiánytalanul és olvashatóan kitöltött Pályázati adatlap,

  • szakorvos által kiállított vény és/vagy az ellátást végző orvos által kiállított kezelőlap másolata,

  • saját névre kiállított számla/számlák másolata, melyek a fentebb felsorolt szolgáltatások valamelyikének igénybevételét (akár többféle is lehet) és a pályázó általi kifizetését igazolják. 

 

A pályázatokat az Alapítvány Segélyezési Bizottsága havonta egy alkalommal bírálja el.  

 

A pályázatok elbírálásának módja:

  • A számlával igazolt egészségügyi rehabilitációs szolgáltatásokat - mérlegelést követően - maximum 25 000 Ft/fő mértékben támogatja az Alapítvány.

  • A Pályázatok elbírálása a felhívásban megfogalmazott feltételek figyelembevételével a beérkezések sorrendjében 3.750.000 Ft keretösszeg erejéig történik.

  • Az Alapítvány a beérkező pályázatok dokumentumait folyamatosan ellenőrzi és havonta összesíti.

  •  A támogatás összegét - jogosultság esetén - az Alapítvány a benyújtott pályázat elbírálása után utalja át.

  • A Postakürt Alapítvány csak elutasítás esetén küld írásbeli értesítést a pályázónak. Pozitív elbírásról a pályázók a támogatási összeg átvételével értesülnek.

 

A tartalmi vagy formai okokból hiányos pályázatot az Alapítványnak nem áll módjában értékelni.

A pályázattal kapcsolatban további információ kérhető a Postakürt Alapítvány munkatársától:

Boros Attiláné Tel: 30-771-9441  E-mail cím: boros.attilane@pkalapitvany.hu

 

A pályázati kiírás és az adatlap letölthető a lenti linken.

 

Postakürt Alapítvány
Segélyezési Bizottsága

Tisztelt Adózók!

Köszönjük mindazok támogatását, akik az elmúlt években személyi jövedelemadójuk 1%-át a Postakürt Alapítvány számára ajánlották fel! Mindenkit arra kérünk, hogy 2019. évi adóbevallása során se feledkezzen meg erről és rendelkezzen a postás alapítvány javára, amennyiben céljaival egyetért. 2020-ban ismételten tervezzük a tavalyi évben kitűzött célok támogatását, folytatjuk a megváltozott munkaképességű postás munkatársak, az egészségügyi rehabilitáció, és a postás családok és a képzésben résztvevők segítését. 

Kérjük, hogy az adóbevallás benyújtásának változása ellenére rendelkezzenek adójuk 1 %-áról, mert így Önök dönthetnek arról, hogy adóforintjaikkal mely szervezetet támogatják! Adószámunk: 18248649-1-42. Részletes információkért kattintson ide!

 

Támogatásukat köszönjük!

Impresszum

Tel: 322 4240 (Porta)

E-mail: info@pkalapitvany.hu

© 2019

Postakürt Alapítvány

1068 Budapest, Benczúr utca 27.

Koncertjeinkre a Magyar Posta Zrt. dolgozóinak járó kedvezményre való jogosultságot a jegyek átvételekor igazolni kell
További információ: 322-4240, info@benczurhaz.hu